fredag 24 oktober 2008

Stolt mamma:o)


Igår kväll så anordnade Tuna skola ett Teater och Musik Cafe där dom elever som ville uppträda fick chansen att göra det.

Ska väl borja med att säga att ALLA var duktiga,men klart bäst var naturligtvis Moa och hennes två kompisar som inför 200 personer gick upp och spelade två låtar på flöjt....(jag är ju så neutral:o)

Jag hade fjärilar i magen och var nog mer nervös än Moa men dom var så otroligt söta,fina och framförallt duktiga så mitt modershjärta svämmade över.
Sedan var det ju roligt att morfar kommit under dagen och kunde vara med och titta på Moa när hon uppträdde.

Annrs så var jag hos min zonterapeut under dagen och det gjorde så fruktansvärt ont när hon tryckte på mina fötter,jag brukar tycka att det är så skönt...
Hon förklarade att eftersom jag gått på sån hög smärtnivå länge så är kroppen smärtöm och dessutom så är det ju på punkterna som hon kan läsa av kroppen vad det kan vara för fel på mig,ska dit idag oxå.

Dessutom så fick jag ett psykbryt på min läkare idag och för att göra en lång historia kort,så resulterade det i att hon efter att jag dikterat VAD hon ska skicka och tom gett dom adressen så skickade hon iväg en kompletteringsremiss till neuro för att skynda på min befintliga remiss..

Igår ringde min mormor och alla ni som känner min mormor vet att hon ALDRIG ringer,men jag vart så glad och berörd av att hon ringde men insåg oxå hur orolig hon är och jag försökte att lugna henne men hade svårt att hålla tillbaka tårarna,igår var det en dag med många tårar..
Mest för att det gjorde så fruktansvärt ont och att jag känner mig maktlös och ibland även rädd,men försöker att hålla hoppet uppe att det kommer att bli bättre snart....


Imorgon så ska vi på Tobbes 40 års fest coh det är med många blandade känslor som vi kommer att gå dit,då det om det inte inträffar ngt under är hans sista födelsedag...

Nu ska jag ta och klä på Ellen som är som en liten duracellkaninn bredvid mig,så alla ni som läser denna blogg :Ha en underbar Fredag och glöm inte bort att det är ROSA LÖRDAGEN imorgon(jag köper allt som är rosa just nu för att stödja bröstcancerforskningen,alltifrån lotter till rosa toapapper:o)


Ps.sätter in en bild från igår kväll men min blixt la av så det blev verkligen inga bra bilder:o(

Inga kommentarer: