fredag 3 oktober 2008

Dagar för allting.....


Herregud,det fins verkligen dagar för allt!!!!

Det är nobeldagen,internationella barndagen,Gustav Adolfs dag,Fn-Dagen,fars dag och det är mors dag och imorgon så är det KANELBULLENS DAG,tom bullen har fått en egen dag!!!!!!!

Jag har då uppmärksammat att kanelbullen har en egen dag och har därför då bakat bullar idag till min mans stora glädje(barnen har redan ätit tre var med ett glas kall mjölk),så nu blir det bullfest hela dagen imorgon:)

Annars så har jag försökt att i stunder kratta bort en del av alla löv som faller ner för att överhuvudtaget komma fram,detta är nackdelen med att bo på en tomt som är omgiven av träd,men det är oxå vackert..

Jag njuter av höstens vackra färger och luften blir så mkt klarare att andas på ngt sätt och det är så mysigt att få tända ljus och fönstterlampor,det ser så inbjudande ut....

Idag så har jag annars mest gått och varit ledsen över att syrran åkte hem imorse,jag grät en skvätt och inte kändes det bättre för det.....

Jobbigt att hon bor så långt borta men det är ju desto roligare då dom kommer ner och när pappa kommer upp,men jag saknar dom båda så mycket ibland så att det värker i hjärtat.

Nu ska jag sanrt se advokaterna på tv 4,man skaffar sig ovanor med att vara hemma på dagarna,jag vill börja jobba igen....

Kramen idag går till syrran för att jag helt enkelt har den bästa syster man kan få och orden räcker inte till,så jag säger bara helt enkelt..Älskar dig så mycket!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmmm...ser goda ut..!!! Bullarna menar jag!!! :-)

Hoppas huvudet är bättre idag.

//Bellamamma