tisdag 21 oktober 2008

Inte långt kvar till jul....





Japp,idag så var jag med en kompis till stan och hon var på ngt möte i en timme och jag väntade i väntrummet.

Sedan så var vi och slötittade i några affärer på Gränby,käkade lunch och åkte sedan hem och jag är totalt slut!!!!
Hur gammal var det jag var nu igen:o(

Lederna värker som sjuttsiken och huvudet håller på att gå sönder och humöret leker berg och dalbana,så jag fick nog och ringde sköterskan IGEN och hon och läkaren bestämde att det skall tas en hel del prover IMORGON och sedan så får vi välan se,ska försöka få henne att ringa till neuro och skynda på.....

Har iallafall beställt tid hos en zonterapeut som jag gått hos flera gånger förut(världens underbaraste människa)bara att gå till henne gör att man fyller på energi och dessutom så är hon supermedial:o)

Ska dit på Torsdag coh Fredag då hon tyckte att jag behövde två gånger denna vecka(hon tar bara betalt för en),hon är såååååååååååååå snäll!!!!!

Känner att jag börjar bli desperat och vill bara att det ska hända ngt eller att jag bara kan vakna och det är över...

I övermorgon så kommer pappa och det ska bli så roligt att ha honom här och han är så inne på att måla och måla och måla lite till,så han lär man ju inte se röken av:o),fast Anders och jag har iallafall bestämt att han ska få göra sin goa kålpudding(bara så att du vet pappa)!!!!!

Jag handlade iallafall två julklappar idag och det är alltid skönt att avverka några på listan,vi har dock inte så många då vi för flera år sedan slutade att ge vuxna utan det är bara barnen i släkten som får och det är sååååååååååååååååååååååååååååå skönt.....

Nu ska jag slänga mig i soffan och ringa min kära lillasyster och höra hur det går för henne och Håkan,dom riskerar nämligen att bli av med jobben:o(

Jäkla politiker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kramelikram
Ps.jag har hjärnsläpp och har satt in samma bild två gånger och vet inte hur jag får bort den.......

Inga kommentarer: