torsdag 9 oktober 2008

Regnig torsdag....


Ja idag så är det regnigt och mörkt o det är som uppgjort att sitta under en filt och se en bra film,så det är precis det jag gjort på morgonen!!!!

Jag har sett Mamma Mia IGEN:o).

Älskar den filmen och för varje gång jag ser den så märker jag scener och småsaker som jag inte såg förra gången,men det är verkligen en feel good film och det behövs ibland.....

Då jag är sjukskriven och det tär på humöret så har jag bokat in småsaker varje dag och idag så ska jag luncha med min komis Irene,hon är en glad och go tjej så det kommer att bli trevligt.


Igår kväll så var ju min favvo påTvoch det är ju Mikael Persbrandt och oskyldigt dömd,han och programmet är ju såååååååå bra och innnan dess så var det ju Bonde söker fru och det är ju charmigt och jag känner igen mig i så mkt hur det var när jag träffade Anders och hur jag ibland kan känna att "bonderiet"tar en jäkla massa tid och då är han ändå bara månskensbonde:o)'


Annars så är jag så glad då det händer massor ute igaraget.Palle är här idag oxå och snickrar på övervåningen och det innebär att det närmar sig mer och mer och det ska bli så skönt när det blir klart.

Då får ju jag mitt massagerum och det innebär att vi kan ta och göra ett eget rum åt Ellen inne i vårat hus och då kommer Moa att bli överlyckig att få ett eget rum och det innebär oxå att Anders inte behöver snickra och jobba mer ute i garaget och då får vi se mer av honom inne,så alla blir lyckliga o glada..

Nu ska jag ta och ladda tvättmaskinen och sedan göra mig iordning för att åka till Alunda och äta lunch,men ha en bra dag var ni än är så lovar jag att jobba på min:o)


Sätter in något snyggt som ni kan vila ögonen på tillsvidare(iallafall den kvinnliga delen av läsarna)

KRAM

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

synd att inte han var med i mailet om hur kvinnor kan spara pengar...

Anonym sa...

Jag håller med dig....OJ vilken läckerbit eller jag menar...han SPELAR så bra på film :-)

Jag tycker Oskyldigt dömd är SÅ bra ingen av oss säger ett knyst när det är varken man eller de större två. (minsta sover)

Vi hörs på telefon...!!!

Håll tummarna för mig imorgon (fredag) vid 10.00!!

Kram //Bellamamma