fredag 24 oktober 2008

Vilken dag....


Visst har jag urgulliga jobbarkompisar,dom ringer,smsar och idag så har jag fått en underbar bukett med ett fint kort och jag vart så himla glad och paff(den kom hem med Anders).

Tack allihopa,saknar er sååååååååååååå!!!!

Annars så har jag varit hemma med Ellen och pappa hela fm och sedan när jag skulle hämta Moa på skolan så hade hon och Bella bestämt att dom skulle leka och det resulterade i att UNDERBARA Rose-Marie tog me sig Ellen oxå så hon kunde leka och framförallt vara med ERIKA!!!!

Jag for in till zonterapeuten och sedan så sammanstrålade jag med Anders på Kvantum för att storhandla,han måste bära kassarna för mina handleder lyder inte:o(

Så nu är fredagsmiddagen avklarad(Tikka misala,ris och Raita)barnen har myst och nu så ska jag snart slå ner rumpan i soffan och se på TV och mysa lite själv....

Ha en bra mysfredag och idag går kramen till mina underbara jobbarkompisar

Inga kommentarer: