tisdag 28 oktober 2008

NICKIS LEKLAND!!!!!!!!!!!




Nickis lekland är PARADISET för barn och dom har verkligen roligt i två timmar.Dom springer och busar så svetten sprutar och Helena och jag satt och snackade skit i och det var oxå mysigt.
Viktigt att ta sig iväg lite fastän det idag är en riktig skruttdag och nu så ska jag lägga mig i soffan och vila lite innna det ska lagas middag(Jag är bara 35 år).......
Pappa är så duktig och sliter ute i garaget med att måla,måla och måla och idag så har Palle varit här och gjort skiljeväggen mellan garaget och lgh,så nu artar det sig ordentligt:o
Det kommer att bli så fint!!!!!
NU så säger jag BYE BYE för idag:o)
Förresten så ska jag ju gratta SIMON på namnsdagen,GRATTIS!!!!!!
PS:ska bara säga att det är en konsumcider som Simon dricker:o)


2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilken härlig lekplats..
Du jag börjar faktiskt bli lite ampen över dig och din hälsa. Det låter som du har det skitjobbigt.
Fick en utmaning som jag skickar vidare till dig. Var rädd om dig Kramis

Anonym sa...

TACK från Simon!!

Han blev glad o frågade hur han kunde vara med på din blogg jaa sa jag har man en god vän med en SÅ trevlig blogg bara måste man gå in och läsa NÄSTAN varje dag.

//KRAM Bellamamma