måndag 27 oktober 2008

Höstlov


Ja,mina småtroll är hemma och har höstlov(välbehövligt).

Jobbigaste nu tycker jag är att barnen inte kommit in i vintertiden än och imorse så vaknade dom 05.55 och jag kan bara säga att jag var INTE redo att gå upp då,så det vart videofilm i sängen och sedan så masade jag mig upp vid 07.15:o(

Moa har varit hos Tuva och lekt hela dagen och Ellen och jag har slöat och varit en sväng på Thuns och Ellen har valt ut en present som hon ska ge Tobbe på Onsdag och Moa har redan sin present hemma,dom är för söta:o)

Jag sitter en del ute på internet för att kanske hitta ngt som liknar de symtom jag har och det finns ju en del som stämmer in,men som sagt så är jag ingen doktor och jag verkar inte få komma till ngn heller....

Nu när jag sitter här så har jag huvudvärk,domningar och stickningar i en del av ansiktet,ibland i armar och benet och jag tycker att det börjar bli jäkligt jobbigt att inte få veta vad det är som händer....................

En rolig sak som vi fick höra det är att barnens tremänning Anneli ska bli mamma i Februari dvs Tord och Karina ska bli mormor och morfar,ohhhhhhhhhhh så himla kul!!!!!!!

Nu ska jag ta och sussa för imorgon så ska jag och Helena ta våra busar till Nickis lekland så dom får rasa i några timmar....

Sätter in ett kort på "lillmatilda"som oxå ngn dag ska rasa på Nickis lekland i Uppsala,mina barn ska lära henne allt dom kan:o) HE,HE

Inga kommentarer: