tisdag 14 oktober 2008

Jag är KÄR!!!!!



Då är Snart är denna dagen över och jag har hunnit med att vara hos frissan och bli ompysslad och sedan så for jag till Maria och Matilda i Sigtuna och umgicks och det var så trevligt så och nu är jag helt slut:o)

Mina barn har bubblandes talat om vad som hänt på deras dag och det var allt ifrån att Hampus hade minsann fått en mask mer än Ellen till att någon hade ramlat och blivit ledsen på skolan,så man kan säga att spännvidden är bred(FNISS!!!).

Ellen har varit på gymnastik och medans dom var där så gjorde Moa och jag matteläxan och det är så kul att få en stund själv med Moa,så vi passade på att göra en smoothie och mysa oxå....

Tobbe har gästat oss i kväll och har precis åkt hem för att sova lite,vi har snackat lite om festen och han har hittat snapsvisor på nätet som vi glatt ska sjunga,så det blir nog skoj:o)

IMorgon så ska jag iväg och få massage och det ska bli sååååååååååååååååå himla skönt och jag kommer sedan bara att slappa hela dagen,då jag känner att det varit lite mkt idag(känner mig som om jag vore 95 istf 35 år).

Nu ska jag ringa kusin Maria,så ha det så bra...

Jag sätter in en bild på ngt urgulliga valpar som jag såg på Blocket,jag vart KÄR

Inga kommentarer: