måndag 20 oktober 2008

Vart vill jag allra helst vara???

Ja,den frågan fick jag på ett mail idag(det var en massa andra frågor oxå)...
Först så började jag sväva iväg till Thailand och andra varma ställen men sedan så kände jag bara att enda stället som jag faktiskt vill till just nu är :JOBBET!!!!!
Känns konstigt att säga men jag saknar jobbarkompisarna och faktiskt en del av mina patienter oxå(där kommer min"jag bryr mig för mkt)tillbaka.
Är less på att gå hemma och inte ha orken att göra speciellt mkt och som idag så har huvud och leder värkt så dammsuga var som att springa maraton,men att kliva i grus,smulor och löv översteg tillslut mitt förstånd,så jag var tvungen:o)
Nu klockan 14.00 så ska jag väl ringa till min husläkare IGEN och be att dom kan ringa och se hur långt remissförfarandet kommit och även diskutera sjuskrivning,kanske jag kan prova halvdagar....Jag vet inte,jag är ju ingen läkare ...jag är ju bara patienten som hamnat mellan en hel jäkla massa stolar och får bara svaret:Du får en kallelse!!!!!
Just nu så hatar jag ordet KALLELSE!!!!!!!
Ha det så gott och sköt om er allihopa,imorgon så har jag säkert en bättre dag.......

Inga kommentarer: