torsdag 2 oktober 2008

Mörkret har lagt sig över Edinge.....



Jaha här sitter jag i mörkret och skriver lite innan sängdags,bloggen har blivit min dagbok(skillnaden mot dagbok är ju att andra läser det jag skriver:)


Har ju insett sedan jag satt dit räknaren att det som från början var en sida för att visa kort för familjen har blivt besökt av fler,men det är ju trevligt:)


Min lillasyster åker hem imorgon och det är alltid lika svårt att säga hejdå och Moa vart så ledsen ikväll då moster inte är kvar imorgon då hon vaknar,domtvå har ett speciellt band emellan sig som ingen någonsin kommer att kunna bryta.....


Ikväll så har Tobbe varit här och ätit middag och pratat och det är alltid lika trevligt när han kommer och sedan så komKicki in på en fika så det har varit jämn ström av besökare,men det är bara kul!!


Idag så har jag egentligen inget kul att skriva om utan nu så ska jag bara ta värktabletterna och slå huvudet på kudden och vakna imorgon som en ny människa(SURE),men man ska aldrig ge upp hoppet,eller hur?????




Kram till er alla bloggläsare och skriv en kommentar,vettja:)

Inga kommentarer: