måndag 13 oktober 2008

Måndag,Måndag,Måndag


Ja,som ni säkert inte har missat ngn av er så har det idag varit Måndag:o).

Jag har varit fullt upptagen med att lämna barnen på skola resp dagmamma,åka in till Uppsala och ta Borreliaprover,åkte en sväng på jobbet för att lämna in sjukintyg och insåg när jag träffade mina jobbarkompisar att:jag SAKNAR dom!!!!!

Nu sitter Ellen i nattlinnet och ser Bolibompa och Moa är på 4H i Tuna och kommer väl hem vid 20.15 och Anders ska väl ut och plöja,så det blir lugnt...

O idag när jag var hos läkarn och tog prover så sa jag väl att det var"lejsamt"att inte få känna sig bra och då frågade hon vart jag kom ifrån och jag berättade att det var från ett samhälle i Jämtland som heter Strömsund och vet ni vart hon kommer ifrån???????

STRÖMSUND!!!!!!!!!!!!!!!! Är inte välden liten så säg:o)

Våran kompis Tobbe ska ju ha sin 40 års fest den 25 oktober och min pappa ska snäll som han är komma upp och vara barnvakt så att vi kan gå.

Denna festen betyder ju ngt speciellt då vi inte vet hur länge Tobbe får vara ibland oss,då han är döende i cancer.

Tack pappa!!!

Imorse när jag kollade bloggen så såg jag en ny besökare som kommenterat och det är en gammal jobbarkompis från säljartiden och det är det som är så roligt att man kan ha lagom kontakt via bloggar,facebook,stayfriends och allt vad det nu heter,så nu har jag kollat in hennes blogg:o)

Ha det nu så gott allihopa/kramelikram

Inga kommentarer: