söndag 5 oktober 2008

Regn och rusk.....


Söndagen den 5 oktober har det regnat,regnat,regnat och blåst som sjuttsiken,så vi har spenderat dagen inomhus.

Idag så vill jag ägna några rader åt en 11 årig tjej som jag tycker är så tuff,gullig ,ja helt enklet en underbar tjej!!!

Hon heter Erika Friberg och har idag kört sin första go-kart tävling i detta hemska väder och kom på 7 plats.Hon berättade glatt för mig i telefon alldeles nyss att hon snurrat(jisses)och att hon tyckte att det var jätteroligt och jag vet ju dessutom att hennes pappa Tommy tycker att detta är minst lika roligt:o) eller hur Tommy??????

Annars så har det varit lugnt i edinge idag,jag har mest lagat mat och försökt att stöka bort lite och nu så är det Bolibompa med Ellen och Moa är på simskola i Gimo.

Ha en underbar söndagskväll och imorgon så är det en ny MÅNDAG i våra liv:o)


Bilden är gammal,men jag hade ingen nyare bild på erika,detta är taget nyårsafton-06 hemma hos oss!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅHH vad du är gullig, Anette!!

Du tänker då på ALLA fast du mår skit själv!!

Tack för att du finns i våra liv och förgyller vardagen (och helgerna) :-)

//Bellamamma OCH Erikamamma ja okej då...simonmamma!!