söndag 12 oktober 2008

Hej svejs!!!



Jag har idag haft en bra dag och har städat och det är alltid lika skönt när det är klart.
Nu har jag gett barnen en picknick korg så Moa,Karin och Ellen har picknick på studsmattan,det är nämligen en helt underbar höstdag idag:o)'
Annars så rullar det på och jag har nu bestämt mig för att försöka ta en stilla promenad och hoppas att huvudet håller,det brukar göra ont efter ett tag men jag är less på att inte kunna röra mig,det är ju så skönt att motionera och det har ju en läkande effekt på humöret.....
Ikväll så ska jag se Ensam mamma söker,har fastnat för det programmet(lagomt lättsamt) och sedan så blir det nog en tidig kväll.
Jag har nog glömt att berätta att i förrgår så fick jag en överraskning på posten från min underbara jobbarkompis Susanne,hon hade skickat chokladogram för att pigga upp mig!!!!!
Jag vart så glad och familjen mumsade på,jag är faktiskt bortskämd med att ha underbara vänner som finns där och det betyder så mkt att ha härliga människor omkring sig som man kan dela både roliga och mindra roliga saker med,helt enkelt dela LIVET med!!!
NU ska jag ta en kopp kaffe och sedan så ska jag gå ut o njuta av den vackra höstdagen.
Kramelkram och sätter in ett kort på min alldeles egna"lilleskutt" och ett på Moa,Karin och Ellen

2 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Hej Anette
Hittat hit (via Facebook såklart) och har läst igenom lite av dina inlägg.
Hoppas du piggar på dig. Läste att du är sjukskriven nu och om din huvudvärk. Vad himla jobbigt. Lider med dig.
Titta gärna in på min blogg om du har tid och lust.
kram fr Susanne

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej. Det var en snäll vän som fixade lite god choklad till dig. Hoppas att allt är under kontroll. Kollar bloggen en snabbis. Ska in till stan å jobba natt. Konstiga tider bara. 16,38-03,00. Ha det bäst. Kranis