tisdag 9 december 2008

Att vara sjukskriven är verkligen ingenting som jag rekommenderar:O)

Skämtåsido så är jag bara spyless på att vara sjuskriven och samtidigt så känner jag att jobba inte fungerar just nu,men jag längtar sååååååååååååååååååååå.......
Imorgon så är det julbord för ätstörningsenheten med Ingemar och Helena(våra läkare)i spetsen,det bärav till saluhallen och Wallmans uppträder,ska bli kanonkul...
Jag ska med om jag så ska "förfesta"på värktabletter:O)
Annars imorgon så har jag en tid sedan ett tag tillbaks hos frissan,så det passade ju utmärkt så kan man åtmistine var fin in håret....
Ja idag så har då årets första julkort kommit och då så satt jag igång med att skriva ,så nu är det gjort...SKÖNT!!!
Jag vet ju att man kan skicka via datorn,fast jag tycker själv att det är roligare att få VANLIGA KORT VIA POST,det är ingen julfeeling bakom annars,lite gammalmodig får man väl lov att vara...
Det var iallafall jenny och hennes pojkvän Torkel som var snabbast iår:O)
Idag så har jag annars umgåtts med min vän Kicki och vi har snackat skit,ätit lunch på Thuns och sedan så inhandlades det lite mat till hennes kylskåp,det ekade nämligen och jag är väl lite arbetsskadad från mitt jobb:Man måste äta!!!!!!!
Nu ska jag se adventskalendern med barnen,så tjingeling!!!!

Inga kommentarer: