onsdag 17 december 2008

Bonde söker fru....







Japp ikväll så gör då bönderna sina val,vad tror ni???
Våga gissa innan valet på TV 4 ikväll klockan 20.00,jag kommer att vara bänkad:O)
Jag vill att Peter ska välja den mörka killen,Ville är bara för mkt(men tyvärr så tror jag att valet blir Ville:O(,Per vet jag faktiskt inte men jag hoppas att det blir tjejen som han tog med sig till falsterbo på hästhoppning förra gången och resten vet vi ju.....
Sedan så är det verkligen bara finslip på övervåningen på garaget nu och vi får se hur mkt vi hinner ikväll,barnen vill ju ha sin mamma och pappa en stund på kvällen och mysa.

Imorgon så bär det av till TANDLÄKAREN och jag är nervös,men i ett tidsperspektiv så är det ju bara en mikrosekund av mitt liv som jag ska tillbringa där,eller hur:O)
Haft besök av lilla Milou idag och han frös så han fick ta på sig sin tröja och jag hade verkligen svårt att hålla mig för skratt,men han är ju såååååååååå söt iden:O)

Ha det nu så bra ni kan i alla julförberedelser,byggstök hos vissa och allt annat som händer i era liv.....



KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅHHH GUD SÅ UNDERBART SÖT!!!!!

Jag bara smälter!!!

Jag vill också att Peter tar Peter Haha (ja han heter ju så den mörka) och Ville tycker jag är SÅ tillgjord.

Hanna tror jag tar Elias och Per tar Rose-Marie (hon tyckte ju om Stefan & Christer som han gör)

Sedan så är det ju Bonde söker fru imorgon också!

Kram på dig i julstöket!!

//Bellamamma

Susannes Smultronställe sa...

Såg du att TV4 gjorde en liten fadäs innan sista valet? De visade morgondagens program - när de åker på semester ihop - och då får man se Bonde-Peter och Ville (som han då inte valt ännu) ligga bredvid varandra!!
Ahhhrggg, vi bara skrek här hemma. Det tog ju bort spänningen helt!!!

Anonym sa...

Hej du!
Hoppas det gått bra hos tandläkarn.
Kram P