fredag 26 december 2008

VILKEN NATT!!!!!!

Fy fasiken vad sjuk jag vart sent igår kväll,maken har jag sällan vart med om.

Kände mig trött och lite halvfrusen,men det är ju inte så konstigt efter denna helg med allt som ska göras osv.Gick och la mig tidigare än de andra och sedan satt det igång,jag formligen skakade av frossa och hade duntäcket,tre filtar,Anders täcke och jag skakade så tänderna höll på att flyga ur:O(
Sedan så kom A med Alvedon och jag vet inte när jag dåsade till,men natten har varit hemsk och idag så känns det som om jag blivit överkörd av en ångvält....

Jag hoppas att det går över lika fort som det kom,jag har ju tänkt börja jobba på Måndag.....

Nu är Moa hos en kompis och leker och Ellen sitter i sitt rum och leker med alla julklappar,hon fick dessutom en kassapparat av Tord och Carina igår ,så nu är det affär som gäller(hon är dessutom en hård affärskvinna:O)

Sudden ligger här bredvid mig och tuggar ben så jag har svårt att koncentrera mig,men nu så ska jag slänga mig i soffan och flippa med fjärrkontrollen och förhoppningsvis kunna somna till lite och sova bort detta.....

Kram till er alla

Inga kommentarer: