söndag 28 december 2008

Fått nobelpris:O)


Ja,idag när jag kollade in min kompis blogg så hade jag ett pris att hämta och inte vilket som helst heller,utan NOBELPRISET!!

Jag vart så glad och tacksam,så jag säger :TACK Camilla!!!!
I texten hos Camilla så hade hon skrivit:


Vi är bra,Vi kan,Vi älskar och vi är älskad!


Så skrev hon om oss mammor och nu är det då dags att skicka detta pris vidare till några underbara mammor som JAG känner!!!!


Vinnarna av mamma priset är:


Susanne Nordberg Alm är en jobbarkompis till mig som jag vet läser denna blogg och jag tycker hon är en riktig SUPERMAMMA!!!!
Hon är med på alla aktiviteter,närvarande mamma och som verkligen gör ALLT för sina barn och som verkligen älskar det!!! Sedan så är hon underbar med ungdomarna och barnen på jobbet oxå!!!!!!


Susanne Jernstedt,en hårt arbetande mamma med två barn i tonåren oh sedan så är det lilla Edith på 6 år.
Massor av energi och hittar på massor av olika saker med sina barn och njuter verkligen av livet med sin familj!!!!!
Sådant ska belönas:O)


Sedan så gör jag såhär att alla mina underbara kompisar som är mammor,tycker jag är värda MAMMAPRISET,så varsågoda:O)


Idag så har pappa oxå åkt hem,så nu är vi helt solokvist igen....
Barnen och Anders har åkt till Gimo simhall och badat och gissa om barnen var lyckliga,Ellen hoppade jämfota:O)
Ha det nu såbra så ska jag ta och duscha lite och se om jag kan känna mig lite fräschare :O)


Kramelkram till er allihopa




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tjejen!
Vad stolt jag blir för att få ett sånt fint omnämnande ,det värmer!!
Jag ser det inte som en uppoffring alla aktiviteter vi far på utan jag känner mig previligerad att FÅ vara delaktig med barnen. Barnen är livet!!
Du är fantastisk som orkar ge andra människor så mycket positivt när du själv har haft en otroligt jobbig höst TACK för att du finns!
Önskar DIG allt gott på det nya året. Jag tror att det blir ett superbra år för dig!
Kram S.

Anonym sa...

Bara att ge upp youtube idag...:O(

Netten sa...

Jag håller helt med dig om att BARNEN ÄR LIVET!!!! Det man gör för dom och med do är det som ger en extra energi och som gör livet!!!
Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag tyckte var viktigt imitt liv innan mina älskade barn:O)
Kram på dig Suss/Anette