torsdag 18 december 2008

FY ,vad man ska behöva stå ut med.....

Japp,idag så har jag då varit till tandläkaren.....
Hon höll på i 1 timme och 20 minuter med att rensa mina infekterade rötter,som hon så milt uttryckte det:Detta var verkligen inte fint:O(
Ska nu tillbaka den 5 februari och rotfylla,nu ska det då vara rent från bakterier och de sista lär garanterat dö av allt bakteriedödande som hon sprutade ner och här sitter jag med en högersida som känns som om den varit med i en boxningsmatch och allt gör bara såååååååååååååå jäkla ont just nu och tabletterna hjälper inte,men jag vet att det känns bättre imorgon:O)
Positivt tänkande måste man ta till ibland,eller hur???
Ellen kom hem från dagmamman och hade feber och har under kvällen däckat helt och har sovit hela kvällen och de stunder som hon varit vaken så är det BARA mamma som gäller,ligger nu i våran säng och sover.
Moa har haft skolavslutning med fackeltåg till kyrkan(vilket jag och Ellen missade ikväll)men som jag sa till henne,vi har8 stycken fackeltåg kvar och det köpte hon:O)
Imorgon så kommer min älskade pappa med hela bilen full med julmat,jag tror att han står för halva julbordet och alla middagar innan jul,vi blir ju en hel hög med människor och barnen LÄNGTAR så:O)
Nu ska jag och min tand gå och försöka att sova,vi får välan se hur det går men jag är helt slut efter denna dagen så jag somnar nog in så smånigoom

KRAMELIKRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hoppas du mår bättre idag.Tandläkarn är inte kul...Kram P