fredag 5 december 2008

FREDAG!!!!


Ja,idag så är det då fredag IGEN....

Idag så har jag båda barnen hemma,då Ellen har ledig dag och Moa är under tillfrisknande!!!
Hon är mkt piggare och är just nu i full rulle med att leka med lillsyrran på övervåningen.

Nu på morgonen så har jag haft fullt upp med att tala med olika läkare och först så ringde neurologen Björn.
Jag vart så besviken efter det samtalet så jag trodde att det var ngn annan som ringde och tårarna bara rann och jag kände det som att jag hängde mellan olika stationer(neurologen,tandläkaren,husläkaren och ingen ville ta sig för ngt).
Talade dock senare med min husläkare som gensat såg till att jag vart fortsatt sjukskriven då min huvudvärk ej har gett sig och strax efteråt så ringde min neurolog upp IGEN.
Han hade nog fått lite dåligt samvete och hade ringt enköping och fått mina rtg svar faxade och DET VAR INGENTING!!!Tårarna bara rann och jag vart så lycklig och kunde med ens släppa alla tankar som många gånger farit igenom mitt huvud.
Björn(neurologen)hade även kollat rtg plåtarna från käkkirurgen (igen) och talat med honom och det är ju så att infektionen är stor och att det är en svullnad mot bihålan i käken och tandläkaren måste ju ta bort alla bakterier innan smärtan kan försvinna.

JAG LÄNGTAR!!!!!

Sedan nu i morse så kom Martins mamma förbi med en inbjudan till kalas.
Martin är en kille som fyller 5 år på julafton och som går i Ellens dagmammegrupp,han sa förut att han ÄLSKADE Ellen,han är så söt den pojken:o)
Nu var det så att han hade växt ur sina rullskridskor och då skulle ELLEN få dom och så var det med den saken,FNISS!!!
Så nu står vi här med ett par rullskridskor och Ellen är så lycklig och jag ser framför mig hur min lilla vilding kraschar.....

Ikväll så blir det IDOL och det ska bli spännande,se hur det går för Robin i dag om han är lika bra som förra gången,Se KEVIN,han är bara bäst:o),Alice tyckte inta jag var ngt bra förra gången,så skärper hon inte till sig så hoppas jag att hon åker ut i kväll...

Kramelikram och trevlig Fredag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis..säger man så? Det var iaf skönt att det inte var nåt på rtg. Tror oxå att bara infektionen är borta så blir du nog bra. Det kan ta ett bra tag men det är på G åt rätt håll får vi hoppas. Ha en bra dag. Kram

Anonym sa...

Härligt att Moa mår bättre och att du fick svar från neurologen om att det inget var!! Nu kan man pusta ut!! Hoppas du får hjälp med din tand så du kan bli bättre bara!!

Jaa du så är det dags att slå sig ner framför Idol ikväll och bara sjunka ner i fåtöljen när han ska uppträda och sjunga och sedan RÖSTA......Suck!!! Han är bara bäst...!!!

Jaha men vem då jo KEVIN såklart!!!

Kramar i massor till er!!!

//Bellamamma