söndag 21 december 2008

Jag säger bara MUMS!!!!


Ja,vad gör man i juletider om inte ÄTER och eftersom vi är samlade hela familjen redan så har vi börjat redan NU!!!!

Pappa han lagar maten och vi andra sysslar med annat julstök,bakar kakor,julgodis och annat roligt som hör julen till.....Barnen älskar att alla är samlade och har fullt upp med att visa allt och spela spel och leka med alla,så det är full rulle.

Idag så avslutade vi våran kväll med glass och varma hjortron(syrran och Håkan hade med sig)och jag ÄLSKAR hjortron,det är så sällan man får och köpt sylt går inte att JÄMFÖRA....

Imorgon så ska Anders och jag åka in till Kvantum och handla klockan 08.00,för att slippa alla andra som sedan kommer på att det är jul....

Nu när jag sitter och skriver detta inlägg så snöar det faktiskt,så det ligger lite vitt på marken som säkert smält bort till imorgon bitti,men det är fint att titta på...fick med ens lite julstämning:O)


Kramelikram och en extra kram till Kicki som ligger hemma och är sjuk(IGEN)),krya på dig gumman.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Tjejen!
Vad trevligt ni verkar ha det hela familjen! Julstämningen redan igång.Här norr om stan så har det kommit några snödun och jag vill bara ha mer!!
Ha det så bra och mys med familjen.
Kram från S.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Julstämningen verkar vara på topp i Öster Edinge. Mysigt. Jag har varit in till satn i dag, lite mindre mysigt kan jag säga *hi,hi*
Var rädda om varandra. Kram C