torsdag 25 december 2008

Oh,vilken trevlig dag i Lugnet.....




Ja,vi har som tradition att åka till Anders kusin Tord med familj på juldagen och det är ALLTID så trevligt och det var det även i år...


Anneli med bebis i magen,hennes sambo Peter och deras hund Shani,Theres med sin hund Jack,Tord,Nina,Tords mamma Alice,Anders,jag och barnen samt min pappa har verkligen umgåtts idag.
Ätit gott,druckit gott och hunnit med det mesta:O)
Det är så skönt hos dom,det är som att komma hem och barnen tycker detsamma och rör sig helt fritt och det finns leksaker och alla umgås med alla och det är väl oxå det som gör att en annan HELT kan slappna av:O)

Så TACK för en väldigt trevlig dag!!!

Vi hann dessutom se sista programmet av BONDE SÖKER FRU och det vart ju inte så jäkla lyckat,att tönten Magnus fick sin Emma,det visste vi ju redan,men sedan så vart det ju mest pannkaka.....Jag har ju fått min bonde ändå jag:O)

Min kompis Maria har ju en dotter som heter Matilda och är nu 4 månader och jag vet inte riktigt vad det är hos den ungen,men hon har charmat mig TOTALT!!!!Vart lite Matilda sjuk så jag kollade in deras sida med bilder och kopierade några och tänkte att jag lägger ut en så får ni se charmtrollet som har blinkat med sina ögonfransar och DUNS så föll jag....Konstigt det är att man blir så förtjust i vissa barn,men samtidigt så tycker jag ju väldigt mkt om hennes mamma oxå då jag räknar henne som en av mina närmaste vänner.....

Nu är jag trött och tror att jag ska lägga mig,det vart ju en tidig morgon....

Kram på er alla och hoppas att ni har det bra och för er som är ute i kväll och firar juldan,så hoppas jag att ni haft det roligt:O)

JAG MÅR BRA IMORGON:O)

Inga kommentarer: