lördag 27 december 2008

KÖRSLAGET




Japp,då har man börjat att följa nästa program.....


Såg ju Körslaget förra året då Team Cans tog hem hela faderuttan och dom var ju bara så SKITBRA,så därför så sitter jag bänkad.
Jag har redan hittat några favoriter men jag tycker verkligen att alla är duktiga.
Team Wells är ju klart bäst enligt mig,Team Bollnäs med Hanna Hedlund och Team Magnus Carlsson är ju mina favoriter.

Min dotter Moa håller helt klart på sin"stora"favorit Nanne Grönvall,så det blir ett hårt slag härhemma på lördagarna:O)
Hon fick rösta på dom och gissa om hon vart lycklig då hon hörde Nannes röst i andra ändan....
Nu ska jag sova och se om det känns bättre i denna virushistoria som slagit till imitt liv:O)



IT`S MY LIFE IT´S NOW OR NEVER..........


1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Gomorgon i Edinge!
En bra dag önskar jag er alla. Kram C
ps har nåt till dig...