tisdag 2 december 2008

NU ÄR JAG SUR:o(

Fy fan på ren svenska så förbannad jag är och målet för min ilska är DICKS HUSHÅLLSSERVICE I UPPSALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Som jag skrivit så gick ju tvättmaskinen sönder förra veckan och Anders var in på Dicks och dom lovade att idag Tisdag så skulle vi ha våran reservdel,en HEL vecka utan tvättmaskin(det är katastrof).Idag är det TISDAG och tror ni att denna jäkla reservdel fanns på DICKS HUSHÅLLSSERVICE????? SVAR:NEJ!!!!
Dom bara sa att dom ALDRIG lovar ngt,men vi har inget fel på hörseln utan hörde klart och tydligt detta,men nu skulle vi få den på Torsdag(Anders kokade av ilska).
Sedan så hör det till saken att när Anders skällde ut denna personen på Dicks så stod det en elektriker och lyssnade och sa till Anders att ringa till ELECTRO SCANDIA där kan man som företagare beställa !!!(tack gode gud att Anders är registrerad som företagare:o)
Där kan man snacka om SERVICE!!!
Ett telefonsamtal,betalningen klar och vi har våran reservdel på 1-2 dagar och dessutom billigare!!!!!!!!
Jag undrar varifrån DICKS HUSHÅLLSSERVICE beställer som ska ha 10 dagar på sig!!!!
FY FASIKEN;BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
Så nu känns det bättre och nu så ska jag gå upp och fylla den tredje korgen med tvätt som nu lagrats under denna vecka:o(
Hasta la vista....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du...VAD är detta för typ av service-företag??!!

FY för dessa som står och säger att de inte lovat någon reservdel tills idag!!! Det kan ni väl inte bara ha tagit ur tomma intet!!

Syns på torsdag!!

//Kram

Bellamamma

Elisabeth sa...

Jag har ingen diskmasking alls jag... handdiska är ju inte särskilt roligt och speciellt inte när man är fler än en...

Netten sa...

Det var tvättmaskinen,Bettan:o)