tisdag 2 december 2008

MASSAGE!!!!!


Idag Tisdag så har det spöregnat hela dagen,det är så mörkt och trist...

Jag har iallafall varit till min massör Jeppe och fått massage.
Brukar ju gå regelbundet(massör som jag är själv)men nu i höst när jag mått som jag gjort så har det inte blivit av och jag kan lugnt säga att det syns och framförallt KÄNNS imin rygg!!!!
Det var inte en skön massage i dag,men jag vet ju att den gör gott och dessutom så fick jag lite extratid av honom idag,så TACK säger jag:o)

Annars så har jag varit hos Helena och Kent och terrat dom hela dagen,det är ju roligare att umgås med ngn och där känner jag mig så hemma så det är lugnt!!!

Nu ska jag snart hämta barnen och sedan så ska Anders ta min bil till Dalle på verkstan,han ska montera på extraljus på min lilla bil,så jag ser ngt(kan ju vara bra,eller???)
Annars så går tankarna till om jag "orkar"börja jobba,om huvudet håller och hur mkt jag ska jobba,heltid på min tjänst eller halvtid och neurologen ska ju ringa i veckan men han sa inte när och jag var ju så förvirrad då han ringde sist så jag glömde bort att prata sjukskrivning.

Måste ju ringa jobbet och meddela!!!!

Nej,nu ska jag ta och gosa lite med Sudden,han har nu ätit upp sitt grisöra så nu suktar han efter lite kärlek:o)


Kram och förresten så är bilden på Lemurer som masserar varandra(söt va???)

Inga kommentarer: