fredag 12 december 2008

Jag är avundsjuk på strömsundborna.....




Jag gjorde ett val när jag flyttade ner till Uppsala och lämnade Jämtland bakom mig på ett sätt,men det är ju oxå som mitt andra hem då en av de viktigaste personerna imitt liv bor där och det är ju min lillasyster,vad skulle jag vara utan henne!!!

Avundsjukan just nu bottnar sig i att dom har SNÖ och vi har bara en massa JÄKLA REGN!!!!

Kollade in Bettans blogg och såg dessa underbara vinterbilder och då undrar jag varför jag är härnere,men kommer snabbt till sans och inser att jag har ju mitt liv härnere och jag kan ju inte flytta bara för att få lite snö.
Jag fann ju min livs kärlek härnere och bättre än vad jag har det i vårat röda hus i Edinge kan jag aldrig få det,så det så:O)
Jag har en enorm längtan efter min syster och pappa just nu,men det är ju alltid så när jag vet att vi snart kommer att träffas.
Moa och syrran har ju en helt underbar relation och hon betyder så ofantligt mkt för Moa,det hör ju till saken att dom är lika som bär oxå,FNISS!!!!
Idag så har Tuna skola haft luciafirande och ALLA klasser bidrog med ngt,men det var F-1 som hade lilla luciatåget och sedan så klämde 8-9 i med ett otroligt vackert luciatåg.
I natt så har vi en liten nattgäst i form av Viking,så nu är det Playstation,godis,tv och en massa fnitter och bus,men det är skoj....

Ikväll så är det ju IDOL final och KEVIN ska vinna,men det kan ju vara totalt omöjligt om ngt annat skulle ske,han är BÄST!!!!!!!!


Kramelikram och skriv gärna några kommentarer,jag är så glad att så många läser och skulle bli ännu gladare om några fler skrev...det är ju kul:O)
Var inte så BLYGA:O)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vilka härliga bilder.Här är ju bara mörkt och regn.Väntar på att idol ska avgöras, spännande jag tycker båda va bra.Kram P