lördag 13 december 2008

YIIIIIIIIIIIIIIIIIHA!!!


KEVIN VANN,KEVIN VANN!!!!!!HURRA,HURRA!!!!!

Japp,som all förstår så är han och har varit min favorit hela tiden,han är ju outstanding:O)
När han sjöng vinnarlåten igår så fick jag gåshud och han är ju bra vad han än sjunger,ska köpa singeln med vinnarlåten:O)

Jag höll ju på att få ett frispel igårkväll då finalen var precis i slutet då helt plötsligt så slocknade fyran och vi hade dålig signalkvalite,BARA PÅ FYRAN!!!!!
Jag skrek och kollade allt och inget gjorde att jag fick tillbaka fyran,jag hade vid den tidpunkten kunnat begå ett brott på ngn på Viasat.....
Sedan när hjärnan gått ner i koktemperatur och började tänka så flippade jag över till TV 400 och voila så var ju IDOL där,PUST!!!!!

Inatt så har det varit dåligt med sömn,då barnen igår kväll fick för sig att vi har spöken i huset.
Det var tydligen så att TV spelet spelades av sig självt och det betyder att vi är hemsökta av ett spöke....
Moa ville inte gå upp och lägga sig och Viking var lite rädd han oxå,men skulle väl inte visa det så mkt...
Moa grät och har vaknat flera gånger i natt och varit rädd och sedan så har vi haft miniskrutt i sängen som har lekt tornado,så jag kan inte direkt påstå att jag är utvilad.....
Men nu så är det ju en ny dag och huvudet är inte så bra just nu på morgonen men det kan ju lugna ner sig,kan ju bero en del på natten oxå:O(

Ha en bra dag och så kan vi upplänningar hoppas att vi slipper regnet idag i allafall!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAG HÅLLER MED DIG!!!!! HURRA ATT KEVIN VANN!!

Jag röstade som en tok!! Har väl gjort av med en hel förmögenhet för HAN skulle bara VINNA!! :-)

Hoppas ni får bukt med "spökena".
(De är då för söta)

Här gick tomten förbi ute med lykta igår kväll!!

Kramis

//Bellamamma

Susannes Smultronställe sa...

Höll också på Kevin!
Det var fantastiskt drag i Globen!! Roligast var alla småtjejer som nästan "dooooog" när de såg Johan Palm. Herregud! De grät så så att tårarna spruatde!
Som sagt, vi röstade också på Kevin. Det var helt klart han som lyfte taket på Globen!!!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag kan inte fatta det som händer...
Kram på dig. Jag är glad att du finns. Kram

Anonym sa...

Halloj Kusin!
Kevin är grym .. Tur han vann :)
Och spökena, vad är det jag hör? ;) Dom är så söta!
Hälsa tjejerna från mig..

Och förresten, inte trodde du att jag hade slutat blogga heller .. ;)
Numera finner du mig på mstrandh.blogg.se .. :o)

KRAM!