lördag 6 december 2008

Lördag med spöregn,vart är snön??????







Ja,vart är snön??????

Less på detta eviga regnande och blir inte gladare när jag pratar med min syster som bor i Jämtland,där bara snöar det hela tiden och det är sådär lagomt kallt och vackert och jag blir bara såååååååååååååååååååå avundsjuk!!!

Idag så har jag varit till zonterapeuten och fått en behandling och sedan så har jag servat Anders och Palle som håller på uppe i garaget,så att detta evighets projekt ska ta slut ngn gång:o)
Barnen är sådär lagomt gnälliga och bråkiga och håller på att driva mig till ett smärre sammanbrott och huvudet hjälper till så gott det kan......
Ikväll så ska jag slöglo på dansbandskampen och fördriva tiden.

Sammandraget från IDOL är ju att det var SJÄLVKLART att KEVIN skulle gå vidare,han är ju killen som citat"kan göra en hit av telefonkatalogen"och det stämmer!!!!!!!!!!!!
Jag tyckte dock att ROBIN skulle ha fått gå vidare,jag förstår inte alla lovord över ALICE,men jag är ingen musikkunnare,men jag är dock en skivköpare:O).

Ikväll så blir det tacos hemma i Edinge till barnens stora glädje och min med för den delen,jag blir aldrig för vuxen för tacos.....
Imorgon så ska vi på julmusikal i kyrkan,Moa ska vara en ängel,det ni!!!!!!!


Kram och ha en bra dag






Sätter in några bilder från gårdagens mysstunder:o)



2 kommentarer:

Anonym sa...

var snön är??? Gissa 2 ggr. Här håller staketet på att snöa över. Ha en bra kväll. Kramis

Elisabeth sa...

Kolla in min blogg ;)