måndag 29 december 2008

Det vart inget hus....

Tidigt imorse så stack Anders upp till Järvsö för att kolla på huset och sedan hem och klockan 17.00 började budgivningen och vi la oss i den då vi inte tycker att huset är värt den summan som det slutade på(men säljaren borde ringa och tacka oss då vi fick upp det 65000 kr till från det budet som han tackat JA till iförrgår:O)
Vi vet iallafall att vi vill ha en stuga i Järvsö och vi vet VAD vi vill ha och Mange och Ullis som redan har stuga där sedan 19 år tillbaka har lovat att kolla med ALLA kontakter dom har och det är ju oxå så många köp blir av,så det kommer att ordna sig.....
Jag deppar faktiskt inte då jag känner att vi gav det ett försök iallafall:O)
Imorgon så ska jag JOBBA och det ska bli så skojigt att få åka iväg och komma igång lite igen,så Försäkrnigskassan sa att jag tillhörde de ovanliga som FRISKSKREV mig,man ska ju vara unik på ngt sätt(FNISS).

Jag får väl skriva en jobbrapport imorgon då så KRAM på er så länge:O)

Inga kommentarer: