tisdag 23 december 2008

NU är det verkligen snart jul:O)


Ja,här sitter jag då och har önskat mina bloggvänner en GOD JUL och tänkte passa på att skriver ett inlägg,då jag tänker ta "julledigt"från bloggen imorgon:O)

Vaknade av min älskade treårings glada stämma imorse"IMORGON ÄR DET JULAFTON,MAMMA",hon riktigt sprudlade.....Det är så härligt med barnens glädje,förväntan inför julen,det är det som är så skoj.

Pappa har varit kökschef idag och kokat skinkan,gjort Janssons frestelse och nu så sitter min syster och barnen och bakar lite ströpeppisar,bara för att tiden ska gå...
Vi ska iväg till familjen Friberg i em då barnen alltid byter julklappar meed varandra,så det blir ju trevligt,sen så är det bara skinkmackan och en kall öl i kväll och då är det JUL!!!!


Nu alla mina vänner så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då får jag titta tillbaka hit och önska er ALLA en riktigt God Jul .. Hälsa Janne, Ann, Håkan, Anders, och framför allt barnen så gott ifrån mig också! Stor Kram från LillKusin

Anonym sa...

God Jul på er alla. Kramen

Anonym sa...

Jippi...jag överlevde julafton...Dessutom var den ganska så trevligKram