torsdag 11 december 2008

WALLMANS PÅ HYLLAN!!!!

Jag var då på julbord med jobbet i går på restaurang Hyllan.
För er som inte bor i Uppsala så är det belägen på saluhallen och konceptet är att artister från Wallmans uppträder under middagen.

Det var det BÄSTA jag sett på länge,det var kanonbra.

Sclagers och jusånger blandat med en massa god mat,trevligt sällskap det är ju bara underbart.
Jag är och förblir en schlagernörd,men jag ÄLSKAR DET:O)
Jag var så glad när jag åkte hem och kände att det nu kanske håller på att vända och jag är så otroligt tacksam för att det inte var några förändringar i huvudet,att om dom nu bara får ordning på denna förbenade tand så kanske all värk är borta och LIVET ÄR TILLBAKA.
Jag vill ALDRIG uppleva denna resa igen!!!!
Idag så ska jag hem till min kompis Helena och kolla på sista avsnittet av BONDE SÖKER FRU,hon skulle spela in det åt mig,det kan man ju bara inte missa:O)

Hasta La Vista på er alla mina bloggläsare!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
Vad det lät trevligt med en liten julfest såhär innan. Hoppas att det är bra med er alla. Snabbis in på bloggen, måste plugga. Men du...bamsekram på dig.