tisdag 30 december 2008

Snart är detta året slut....


Tänk att snart så är 2008 slut,jag blir alltid lite nostalgisk i slutet av året och samma sak även detta år:O)


Kollar lite i backspegeln och ser vad som hänt!!!

Mina barn har gett mig ett år av äventyr i deras utveckling,skratt,tårar,jobbiga situationer,roliga situationer ,livet är ju så med barn(det går upp och det går ner men det är helt UNDERBART!!!)

Barnen första utlandsresa vart av i år,Moas första riktiga sommarlov,Matilda föddes i augusti,Härliga 40 års kalas bland kompisar,tyvärr så har vi nog tappat kontakten med en av våra närmaste kompisar och det känns jättetråkigt men har även funnit nya kompisar ,men ibland så rår man tydligen inte över situationer.
Sedan så har det ju även varit sjukdomens år och jag vill ALDRIG uppleva detta igen och hoppas att jag ska bli helt frisk och att nästa år så ska hela familjen få vara friska och krya och bara ladda batterierna.


Läste min kusins blogg och där hade hon skrivit och tackat några personer som betytt/betyder mkt för henne och jag kopierade faktiskt hennes inledning:O)

Männsikor som detta år inspirerat mig,gett mig ngt,fått mig att må bra och fått mig att vara mig själv är följande:




Den självklare är ANDERS!

Min älskade,min själsfrände,min allra bäste vän!
Jag har verkligen världens mest underbara man som är genomsnäll,omtänksam,har humor och det finns ingen ,absolut ingen annan som han!!!
Som han har stöttat mig denna hösten,han har dragit ett tugnt lass härhemma med mkt praktiskt men även varit den som tröstat,gett hopp och som alltid funnits där och jag älskar honom bara mer och mer:O)
PUSS!!!


Pappa och syrran!!!!

Ni vet att ni ALLTID har ett av de största rummen imitt hjärta.
NI står för min grundtrygghet,ni har delat livet med mig,vi har upplevt den största sorgen tillsammans,vi har delat bröllop,ni finns för mina barn och jag älskar er så!!


Alla mina underbara vänner,vad skulle jag vara utan er!!!!
Alla telefonsamtal,blommor,sms och jag bara vet att ni finns där.
Man ser vilka som är ens vänner när man har det lite tuffare i livet,det är faktikst ganska bra ibland....

Året 2008 har gett med sig olika erfarenheter och bestått av både roliga och tråkiga händelser,men hallå.....Det är ju så LIVET är!!!!!


Efter en dag på jobbet idag så är jag totalt slut (har ju varit borta i 3 månader)så ska jag nu umgås med barnen och sedan ta tidig kväll.....


Men GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

Vi ses 2009:O)



Den här är till dig Anders....PUSS!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Nu är det gamla året snart slut.Sitter med ett glas vin och njuter av lugnet här hemma (är ensam för tillfället )
Det är spännande med ett helt nytt år framför sig tycker jag.VAD KOMMER ATT HÄNDA 2009?
Kul att höra att du varit på jobbet.Ses väl där på måndag? GOTT NYTT ÅR TII DIG OCH FAMILJEN: Kram P

Anonym sa...

Jag är djupt imponerad. Snyggt jobbat. Kram C