torsdag 1 januari 2009

GOD FORTSÄTTNING

ÅR 2009,jag undrar jag vad som ska hända detta år?????

Jag har iallafall ett nyårslölfte som jag inte tänker skriva ner här,men jäklar vad jag ska hålla det..... Kankse skriver om det sedan,skulle tro det:O)
Annars så är vi lite trött idag,igår så vart det att vi firade ensamma då familjen vi skulle ha firat med vart sjuka:O(,men det är ju sånt som händer.
Måste säga att vi hade det otroligt mysigt ändå,vi åt god mat,spelade spel,vi kollade Eva och Adam filmerna(igen),sköt lite raketer för barnen och med andra ord så gick det ingen nöd på oss.....
Idag så ska det åkas skridskor,det ska bara få bli lite varmare först och på em kommer det lite främmande,beror på hur dom mår kanske:O)

Kram och God Fortsättning till er allihopa

1 kommentar:

Anonym sa...

Undrar om det löftet handlar om liknande saker som mina...Kram på er.