måndag 26 januari 2009

9 År idag.....


Idag fyller våran älskade Sudden 9 år och han har firats med sång och kramkalas i morse och han såg ut att tro att vi alla blivit skvatt galna när vi kom nerfarandes och sjöng för full hals:O)

God middag och ben och imorgon så blir det riktig tårta,idag så har han fått sockerkaka med grädde på,fyller man 9 år så gör man....

Annars så håller min förkylning i isig och min jäkla tand(ursäkta språket)spökar och idag så har jag krigat med tandläkaren att komma,så nästa torsdag har jag tid om jag inte blir tvungen tidigare:O(

Nu ikväll så ska Anders och jag på bröllop,det är ju bonden som gifter sig och har vi sett hela säsongen så banne mig att vi ska se bröllopet oxå,även om jag tycker som jag tycker om Magnus....

Vi har nu lagt barnen och Ellen bad om att vi INTE skulle sjunga för henne imorgon,det är en bestämd ung dam vi har så vi LYDER,det blir bara paket och tårta och en frukost hemma,jag flexar imorgonbitti så att vi kan mysa hemma på morgonen....


BYE BYE

Inga kommentarer: