söndag 18 januari 2009

Tiden stannar ibland.....

Jag talade med min farmor idag och det var som att få ett hårt slag imagen,jag insåg att jag nog inte har farmor kvar i livet så länge till.
Hon ska fylla 92 år i år så det är ingen överraskning att hon inte kommer att finnas i mitt liv,men det gör så himla ont ändå.
Farmor själv vill bara somna in och hon vill göra det hemma,distriktssköterskan ville skicka in henne med ambulans förra veckan men farmor vill inte,är nog rädd att hon aldrig mer ska få komma hem.
När hon talar så är hon lugn och när jag säger att jag vet att du är gammal,men jag vill ha dig kvar imitt liv ,så är det hon som tröstar mig!!!!!
Hon är dålig nu farmor och jag har bestämt mig för att åka ner,för jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte gjorde det!!!
Jag tycker att livet är lite jobbigt just nu och vill ha positiva saker i livet,känner mig trött och sliten och tycker att det är ofantligt jobbigt att ge på jobbet då man har människor runtikring sig som mår såpass dåligt av olika anledningar och jag FINNS där för mina vänner och nu farmor,kan det inte bara sluta nu!!!!!!!
Samtidigt så ska man försöka att ta tag i sitt eget och gå ner ivikt och vara glad och positiv,GE MIG ENERGI DÅ!!!!!!!!

Kram Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tjejen!
Här kommer ett JÄTTESTORT BATTERI som är superladdat bara för DIG!!
Koppla på det och....
Vi ses på tisdag. Du vet var jag finns om du vill prata.
STOR KRAM
S.

Anonym sa...

Hej Gumman!!

Vet att detta är jobbigt.....

Jag vill ge dig en battreiladdare som du bara sätter i när du behöver detta!!

KRAMAR I MASSOR... Du vet jag tänker på dig!!

Anonym sa...

Jag skickar en gnutta energi (har inte så mycket men delar det jag har). Dessutom får du min styrkekram för jag behöver den inte idag. Livet suger (hatar uttrycket) men det gör faktiskt det ibland. Ja suck vad hemskt när man inser att man inte har varann för evigt. Kramen