tisdag 6 januari 2009

Snart är det lugnt:O)



Denna dagen i mitt liv......


Att fara runt som ett skållat troll har verkligen varit mitt motto idag:O)

Det har städats,tagits bort alla tomtar,Ellen har haft kompis här idag ,Moa har haft kompis och varit iväg till en annan kompis på eftermiddagen och det innebär skjutsande,gjort köttbullar,lunch innebär disk,mellanmå innebär disk och nu är middagen avverkad och sedan så har tvättmaskinen gått för högvarv idag,men nu så har jag snart hamnat i koma för batterierna har tagit slut.....


Ellen har ju haft sin kompis Clara här och dom har verkligen myst och lekt ihop så himla fint och det är så roligt att Ellen oxå kan få hitta sitt"kompisgäng"som hon kan leka med,då syrran har eller är hos kompisar mest hela tiden:O)
Men det är underbart tycker jag,jag har gärna huset fullt med ungar.....

Imorgon så är det jobbardag och då kör väl arbetet igång på allvar efter alla helgerna,vilket innebär att alla är tillbaka,det är möten och ronder och jag brukar ivanliga fall vara helt slut i huvudet efter onsdagar på jobbet,men nu efter tre månaders frånvaro så kommer jag nog att ha svårt att hitta hem imorgon:O),har dessutom en tur från 07.45-18.00,KUL!!!!!!


BYE BYE

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om du också har en kolloniverksamhet (som jag)
Hoppas att det går bra på jobbet. Ibland kan man ju känna att man nog gjort sitt men efter en stund av frånvaro kan det ju vara riktigt kul att komma tillbaka. Kram på dig

Anonym sa...

Hälsade på i Ludmillas blogg och världen rasde igen...Kram