onsdag 7 januari 2009

Barn är underbara


Jag sitter då här efter en lååååååååååååååång dag på jobbet och tänker att det är bäst att jag skriver nu,för snart så sover jag:O)
HELT SLUT!!!!

Idag så var det full personalstyrka,fullt hus med ungdomar och föräldrar som ömsom mådde väldigt dåligt och jag har inte tagit på mig"pansarkostymen"än så jag tar in RUBBET och det är faktiskt ganska jobbigt......

När jag kom hem så möttes jag av två små famnar som saknat sin mamma trots att deras pappa verkligen roat dom idag,Viking har varit här och hela eftermiddagen så har dom åkt pulka och Bob efter fyrhjulingen och det ÄLSKAR dom....

Moa har tappat sin andra FRAMTAND och den flög nog ur under färden på eftermiddagen för helt plötsligt så var den bara borta,HURRA!!!!!!

Ellen har ju en kompis som heter Martin och är 5 år och idag så hade hon fått ett brev från honom,dom har ju inte setts på tre veckor nu!!!

Där man skriver avsändare på baksidan så stod det:
Martin som längtar efter dig!!!!
Undrar om vi kan åka till månen tillsammans!

När hon öppnade brevet så var det en månfarkost i....VISST ÄR DET GULLIGT!!!!!
Han är så otroligt söt den pojken:O)

Ja,barnen är ju det som gör att man fyller på med enregi,jag behövde bara kramas om av dessa små armar och få några blötpussar och Ellen viskade att :Du är min världsbästaste mamma så kände jag mig genast piggare.....

Imorgon så börjar skolan igen och Moa längtar efter sin fröken Ingrid och Ellen ska till Stina imorgon,så då är det bara att gå upp med klockan......
Nu ska jag joina Anders som på order av revisorn sitter med sina papper och muttrar i köket,så ha en mysig kväll.....


Kramelikram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Visst hade vi en underbar dag på jobbet...Gick hem 18.00 och du me... Inte konstigt att man längtar bort nån gång, en gammal slagerdänga med Anna-lena Lövgren men du är väl för ung för att minnas henne. hm hm
Skitkul att du är tillbaka igen. Har saknat dig
Kram S.

Netten sa...

Ha,ha suss....jag kan den faktiskt....
Tack för 18.00 turen,ger igen ngn gång:O)
Skönt att vara tillbaka och nu jäklar ska vi samarbeta:O)
Kram