tisdag 6 januari 2009

Herrejösses,jag vill sova.......


VILKEN NATT!!!!

Ja,att ha kompisar sovandes över innebär inte så mkt sova för Anders och min del:O(

Moa och Viking sov som småsötstrutar när jag bäddade om dom vid 23.30 ,men sedan vid 01.20 så stod dom som små tomtar vid min säng och var törstiga och dessutom hungriga visade det sig när Anders var nere med dom.
Sedan så låg dom fnissandes i sängen ett bra tag och när dom somnade då började nästa oväsen:ANDERS SNARKNINGAR!!!!!!
Efter ett antal sparkar så somnade jag in och då efter ngn timme så vaknade barnen IGEN,jisses och sedan så avlöste Anders med sin sågverkstad,så kan inte säga att jag är utvilad direkt!!!!!!

Nu är frukosten avklarad och de två stor leker där uppe och ellen leker kurragömma med Sudden härnere:O)
Vi har världens underbaraste hund,han leker faktiskt med Ellen och han tycker nog att det är mattes plikt att ge honom ngt gott för detta,han tittar väldigt bedjande på mig varje gång han går förbi:O)


Ja,ja vi hörs säkert mer under dagen......

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ja visst är dom söta dom små...
Du kan skicka upp allihopa hit så jag har nåt att roa mig med på nätterna. Har drabbats av nån konstig grej, är klarvaken nästan hela nätterna och somnar inte förrän på morgonen. Hoppas att det går över snart *fniss*
Igår kväll vid 21,40 blev det strömavbrott har det varade till 05,30 imorse. Gissa hur kallt det var i huset då. Som sagt...länge leve Eon och jag som skröt över dom häromdan...Ha en bra dag. Kramis <3