torsdag 15 januari 2009

Vilken vacker dag det är.....

Ute skiner solen och det har kommit lite snöfjun i natt och det är några minusgrader och på en gång såå blir det så vackert....
Jag sitter då innne med sjukt barn så det blir ingen promenad direkt,men jag blir glad av att det är soligt och fint:O)
Mina leder värker dock som fasiken och ringarna kan ej vara på då jag är svullen som bara den och fotlederna är oxå svullna,börjar att se ett mönster i detta och det är att när det är väderskiftningar då reagerar mina leder(precis som det var för mamma),NO FUN!!!!
Just nu så står Ellen och tjatar på att vi ska sjuna Sing Star så det är väl bara att gå upp och riva av några ABBA låter med min lilltös:O)

Vet ni hur skönt det är på en skala att INTE behöva åka på jobbet idag?????

Kram till er alla och ha en underbar dag!!!!

3 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Här är jag också hemma med febrig unge. Hon bara ligger på soffan och slötittar på Barnkanalen. Tydligen flera i hennes klass som har feber...

Också här faller det små, små snöflingor. Det blir så ljust och fint på en gång. Jag och Elling ska snart ut på promenad. Edith får klara sig själv i tv-soffan en stund. Men hon är inte så umgänges-sugen när hon är sjuk. Snarare tvärtom.
Ha det gott i sjukstugan.

Anonym sa...

Hej!
Tror nog att du saknat både mig och jobbet idag.Kram P

Anonym sa...

Hej vännen!
Låter som om din dag varit ganska så mysig fast det är sjuklingar hemma. Jag är uppe å nattsuddar. Har svårt att sova, kanske för att det blir en tung dag imorgon och allt börjat komma ikapp. Känns nog lite bättre sen begravningen är över...Vi kan väl höras på tel nåt i helgen. Önskar att du var här nu. Kram kram :o/