fredag 9 januari 2009

Ska väl vara glad att jag har har ett huvud,men inte just idag då.......

Idag så sitter jag med beviset att jag skulle ha stannat i sängen,helt enkelt låtit bli att gå upp!!!!!
Morgonen med barnen började bra och det var ju bara Moa som skulle iväg imorse så vi satt och mös vid frukosten,men när vi skulle åka så hittade först Moa inte sin mössa och sedan när vi löst det så hittade jag inte BILNYCKELN!!!!!!
Det är ju inte så att man har många minuter till godo på morgonen så jag vart en aning stressad och hade faktiskt vaknat med huvudvärk,så jag försökte att andas och tänka var jag la den igår men till slut så kom jag på att reservnyckeln låg däruppe,så det löste sig.
Sedan så låg Ellen och jag och kollade på Sunes jul och jag var väl den av oss två som skrattade mest och sen så for vi in till Uppsala för att handla och åka till audiologen på 4 års kontroll.
Vi hade gott om tid och for till Gränby och köpte paket till kalaset som Ellen ska på imorgon,hann även med en del kläder till barnen men där och då så började varningsklockorna ringa ang huvudet och vi hann till bilen på parkeringen innan anfallet kulminerade och där satt vi i ca 30 minuter innan jag kände att jag kunde köra hem:O(
Ellen var så snäll och lite chockad tror jag och jag hade fullt sjå att hålla mig från att bara skrika av smärta och att tala lugnt till henne,men nu när klockan är ca 18.45 på kvällen och tabletten har tagit bort den värsta ömheten som är i huvudet och näsan och ögat slutat så känner jag mig mer som en människa!!!!!
Jag fick två buketter tulpaner av Anders nu på eftermiddagen och jag vart så glad och varm om hjärtat:O)
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och det blir en tidig kväll för mig,ska kolla På spåret och sedan sussa och se om allt känns bättre imorgon.

Kram på er allihopa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ingen bra dag, en tung dag. tänker på dig kram Anna-lena

Anonym sa...

Hej vännen!
Låter som om dan inte varit så snäll med dig :O(
Hoppas att det blir en bättre imorgon. Kram kram

Anonym sa...

Hoppas du känner dig bättre imorgon!

Pizzan gjorde nog susen!! Moa ville stanna för vi skulle äta taccos, men följde snällt med när det vankades pizza!! Gullig hon är!!

Med hopp om att du har en SUPERDAG imorgon.....jag kollar det genom att ringa!! :-)

//Bellamamma

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.