måndag 5 januari 2009

ARN


Jisses vilken film!!!


Ja,Anders och jag har ju haft som ambition att se andra filmen av Arn på bio,men denna höst har ju ej varit upplagt för det så jag hyrde den helt enkelt idag.

Herregud,jag älskar verkligen dessa filmer,så har ni inte sett dom så GÖR DET!!!!!

Jag har gråtit,skrattat och bitit på naglarna av spänning och tårarna rinner fortfarande och kommer nog att drömma om detta i natt......

REKOMMENDERAS!!!!!!


Jag har jobbat i dag med Pia och Evis och vi har haft en sån trevlig dag och sett på film(där oxå)med patienterna och det var väl mest vi som personal som skrattade hysteriskt,men roligt var det:O)

Anders har varit med våra barn och deras kompisar på en uppskattad julgransplundring i Faringe i dag och nu så har Moa sin kompis Viking kvar över natten,ska snart se om dom sover eller fortfarande ligger däruppe och fnissar.....

Idag så har mitt huvud jäklats med mig men tack och lov så lyckades några tabletter avstyra ett anfall,men det känns inte bra än så håll tummen på att det lägger sig under natten.......

Nu ska jag sova så hörs vi imorgon!!


God Natt

Inga kommentarer: