torsdag 22 januari 2009

LIVET ÄR EN FEST.....

Tycker ni att livet är en fest???

Jag tycker det ibland och är det inte en fest så kan man ju alltid ordna till det lite mysigt och voila så vart det som fest:O)
Barnen älskar när jag tänder alla mina ljusstakar och ljus (jag har många ljusstakar:O).så det är en del att gå runt att tända men det blir så mysigt och luktar så gott...och bara en sådan liten sak kan ju faktiskt göra att det känns lite festligare....
Idag så har förkylningen verkligen blommat ut och jag låter som en bas i rösten och febern är på topp,men det är bara att ta några IPREN och se glad ut för jag måste in till stan och handla födelsedagspresenter till Ellen som fyller 4 år på Tisdag,vet inte riktigt när jag ska hinna det annars(dumt att ligga hemma i sängen).
Har precis ringt runt och ombokat inplanerade massagekunder och ska nu lägga mig en stund och läsa UNT och låte tabletterna verka så att jag orkar ta mig till duschen,känner mig inte så himla fräsch.

Ha en bra dag allihopa/Kram

3 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Krya på dig.
Vet hur det känns när man är sjuk fast man verkligen inte HINNER.

Anonym sa...

Hej!
Krya på Dig.
Kram P

Anonym sa...

Jasså nu har det slagit till på dig också!!!

NU har tårtbilderna kommit!! De var underbara allihopa!!

Nu får du krya på dig!!

Tur du inte åkte ner till din farmor!!!

//Bellamamma