lördag 10 januari 2009

Dagen med energi:O)


Herrejösses vilken dag!!!!!!!


Idag så har jag haft sån energi och känt:
YES,ANETTE IS BACK!!!!!

Har hunnit med så mkt,städat bort julen helt,bytt gardiner,röjt bland leksaker som ligger i HELA HUSET,så nu är det barnens rum som dom ska vara i(kan vi ju försöka),installerat en ny torktumlare,hela huset är nystädat och det är sååååååååååååååååååå skönt och fräscht!!!

Moa har varit borta hela dagen,varit med en kompis och badat i Gimo och sedan så var det julgransplundring i Tuna och sedan så bar det av till Faringe ,så hon har haft full dag....

Ellen har varit på kalas hos Hampus idag,det var hon och grabbarna och hon stortrivdes:O)
Igår var Ellen så skön när Anders låg i soffan på kvällen så kommer hon springandes i strumpbyxor och bar överkropp och kastar sig om halsen på Anders och säger högt:Hejsan snygging!!!!!!
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig,det var bara så underbart och hon sken verkligen som en sol och Anders vart mallig:O)

Idag så har jag haft en 1 åring på besök,våran elektriker har en flicka som heter Tuva och hon var med då han var här med tumlarenSå det innebar att Tuva och jag fick umgås när killarnahöll på med det"tekniska"och hon tyckte att det var allra bäst att bli BUREN,så jag bar och bar och bar och när pappa försvann till ett annat hus då bar jag ännu mer för så fort jag tänkte på att sätta ner henne så tjöt hon och andras barns skrik det klarar jag inte av,mina egna kan skrika hur mkt dom vill ,dom känner jag ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moa,jag och Anders har kollat på körslaget och Moas favorit Nanne åkte ju ut ikväll men hon vart dubbel idag och röstade även på Erik Segerstedt så det får välan bli han nu då:O)

Nej,nu så ska jag slappa för imorgon klockan 09.00 så ska jag vara på gymmet och svettas.......


KRAMELIKRAM


Jag sätter in en bild som jag fick av min underbara vän Rose-Marie på mailen idag,den är så fin!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig dag. Själv är julen kvar för nu ska här läsas tills ögonen blöder. Kram kram

Anonym sa...

OJ vilken energi du haft idag!!!

Har grejat med min hemsida lite till.

Imorgon så ska vi ta ut julgranen innan den barrar av helt!!

Sedan är det måndag igen! Men kanske mitt USA-paket kommer då!!

Har fått 3 sms och 10 mobilsamtal och 4 mail från "knäppisen" inget har jag svarat på då jag har stängt fre-mån. Suck vad ska jag ta mig till?? Jag blir GALEN på henne!!

Kram på dig....

//Bellamamma