torsdag 29 januari 2009

TANDVÄRK.....


Fy fasiken vad jag är less på livet just nu:O(

Snart så firar jag ett års jubileum i att vara sjuk,faktum är att sen påsken 08 så har jag varit sjuk och om det är denna f-benade tand som är spöket till allt vet jag inte och skiter jag i ,bara jag blir FRISK!!!!!

Nu så har då tanden satt igång att värka igen och hela högersidan inkl örat är tjockt och gör ont och nu så försöker jag komma fram till tandläkaren,fast jag talade ju med dom i Tisdags om detta redan och fick en tid NÄSTA TORSDAG!!!!!!!

Idag så är det BVC och 4 års kontroll för Ellen och sedan så bär det av till frissan för småkottarna och jag ska oxå boka tid för jag börjar mer och mer se ut som ett skogstroll,för att inte tala om Anders(han har snart page),men han är en vuxen man som snart fyller 41 och då kan man fixa sånt själv,eller?????

Ellen fick ju Spiderman kostymen i present och är överlycklig över den och dessutom så var det ju TUTTAR på den,dom fnissade över detta hela kvällen och tyckte att det var såååååååååå roligt att hon oxå hade tuttar,precis som mamma:O)


Kram på er och ha en bra dag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men snälla..!!!! NU måste du få ORDNING på detta någon gång!!

Du kan ju inte gå och ha ONT tills NÄSTA TORSDAG!!! Det suger!!!!

Förstår varför du inte kom idag!!!

Krya på dig och RING igen och säg att du måste få en AKUTTID - NU!!!! (ja imorgon då, hihi)

Kramis...

//Bellamamma

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Häftigaste bruden på landet. Bäst att passa sig...