söndag 25 januari 2009

4 Års kalas


Japp idag så har vi trots sjukdomar klarat av Ellens 4 års kalas,hon har dött om vi ställt in så det var inte ett alternativ.

Ett av barnen var sjuk så dom vart 7 barn och sedan så var Moa och Tuva"lekflickor"och roade dom med allt ifrån dansstopp,björnen sover och andra lekar och sedan så vart det fiskdamm,dom hade jätteskoj:O)

Ellen är i skrivande stund en glad,överlycklig ,totalt genomtrött tjej som faktiskt inte riktigt förstår varför kalaset var idag då hon inte är 4 år än och inte kommer hon ihåg heller att hon ville ha marängsviss så hon är sur på mamma att det inte var ngn tårta,jag säger bara HERREGUD!!!!!

Moa är på simskola i Gimo och jag har gjort iordning allt inför morgondagen som innebär jobb,skola,dagmamma,jag känner mig bättre och ska jobba har jag bestämt mig för(tror att jag har det lugnt,så då kommer snåljåpen i mig fram)desstom så tror jag inte att jag smittar längre.....


Kramelikram och trevlig söndagskväll på er allihopa:O)

3 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Hälsningar från en till som haft kalas här hemma. Härligt när det pågår. Ännu härligare när det är slut. Ha ha

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilken härlig dag för lilla rara Ellen...och vilken härlig kväll för mamma å pappa i huset Edinge *fniss*
Hoppas att du har haft en bra helg.
Varför ringa när man kan blogga *suck*
Kram på er <3 <3 <3

Anonym sa...

Ser ut som det varit ett bra kalas hos er idag!!

Bella har vart på fotbollsträning så hon är ganska så slut efter 2 tim.

Jag har ryggskott och det gör f....
ONT!!!!

Hörs vidare..!!!

XO, XO

//Bellamom