söndag 11 januari 2009

Blåser bort:O)


Jäklar vad det blåser,skönt att man slipper vara ute i detta oväder.......

Idag så har vi haft finfrämmande från Gävle,då min kompis från gymnasietiden och hennes familj kom på besök.
Anna-Lena och Mats har två pojkar ,Tobias som är 5 år och lilleman Andreas som är drygt 1 år,så jag kan lova att det vart full rulle.

Vi hann med fika och även en del prat och annat men sedan så hann dom ej med middag denna gång det är ju en bit hem,men då måste dom ju komma tillbaka om ett tag och ta middagen,eller hur?????:O)

Imorse så var Helena och jag på gymmet klockan nio för att ta ett pass,men jag lovar att hela RASBO med omnejd var där då det visade sig att det var ngn slags innebandyturnering och ALLA föräldrar var tydligen inne på gymmet,så vi sket i träningen idag,så jag cyklar hemma i stället......

Imorgon bitti så är det tidig morgon,05.45 ska vi upp ur sängarna och jag känner redan nu hur trött jag kommer att vara,men det är bara att hoppa upp med ett smile och tänka:VILKEN TUR JAG HAR SOM HAR DET SÅ BRA!!!!!!!!!!!


POSITIVT TÄNKANDE,MINA VÄNNER!!!!!!!

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Men vad kul att träffa A-L & co. Vad den lille var lik sin mamma...
Hälsa henne nästa gång ni hörs.
Vad hurtig du är, jag har inte börjat ett enda dugg *snyft*
Ha det bra och kram på er