fredag 2 januari 2009

Kallt i Edinge


Herrejösses vad kylan slagit till här i södern,men det är ju kalasbra för alla otäcka små fästingar som nu fryser ihjäl:O)
Barnen och Anders är just nu inne i Uppsala och ska handla lite ,allt ifrån skridskor till ellen och ett bilbatteri till mig,så då förstår ni bredden på den handlingen:O)

Jag väntar besök,Maria och Matilda ska komma och hälsa på och vi ska åka en sväng till Thuns och kolla/shoppa lite och sedan så ska vi laga lunch härhemma och umgås lite,så jag hoppas att resten av familjen hinner hem oxå.....

Annars så ska Helena och jag börja träna nu på söndag och mitt nyårslöfte är att tappa vikt och komma igång ordentligt med träningen och jag lär antagligen tjata en del om detta imin blogg:O),men nu när jag mår hyfsat så är det skönt att komma igång igen!!!!

Så peppning,tack!!!!!!!!

Ja,ja nu ska jag läsa tidningen och invänta besöket,men vi höres!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

peppa peppa peppa peppa ;)