lördag 31 januari 2009

Efter en jobbig natt....


Såg Lets dance igår och guuuuuuuuuud vad Morgan är duktig alltså och sedan så undrar jag om Magda och Daniel da Silva är kära eller????
Många funderingar har jag,men dom ser ju så kära ut och han har vakat hos henne dag som natt,är det bara vänskap eller???

Natten har varit sisådär med en del gråt och tandagnissling(ha,ha),humorn är ju kvar iallafall och nu så har jag satt hela familjen i städning och själv så leker jag arbetsledare:O)
Nejrå,jag dammar:O)

Vi skulle ha haft kalas idag med släkt och vänner men jag pallar inte det så det är uppskjutet till nästa helg då jag förhoppningsvis INTE har detta kvar!!!!
Anders och barnen ska åka iväg på em och åka skridskor,såd et gick mkt fortare att städa sina rum efter den informationen....

Ikväll så är det ju FINALEN i körslaget och vi är bänkade och MOa ska rösta,rösta och rösta lite till,så det blir skoj...
Nej,nu så ska jag fortsätta att damma,får arga ögat av Anders från köket.....

Kramelikram

Inga kommentarer: