fredag 30 januari 2009

Helgnedräknig.....

Idag så är det då Fredag och det känns i kropp och själ att vi behöver HELG!!!!
Även om jag bara jobbar tre dagar på jobbet så är det ju inte direkt sovmorgnar hemma de andra dagarna,barnen ska upp och iväg båda två på torsdag och då arbetar jag ju med massagen och sedan idag fredag så är det ju en helt vanlig skoldag och Moa ska iväg,så vi längtar efter att å sova lite längre:O)
Idag så ska det välan svabbas av lite härhemma och bakas något då det vankas kalas både på lördag och söndag,men sen så är det klart......
Ikväll så ska vi kolla på Lets dance,men det känns tyngre på ngt sätt när man har läst allt det som hänt med Magdalena G ,det verkar ju som att det kommer att gå bra men usch vad livet är skört......
Ikväll så ska det blir kyckling på grön bädd med potatis och en grönsallad i Edinge ochs edan så blir det lite mys vid TV:n.
Nu så ska jag ta och ringa tandläkaren och se om dom behagar svara idag....

Ha en bra dag

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Helg igen ja, hinner inte med.
Hoppas att du fick svar hos tandläkaren idag. Du får be att dom drar den istället för det där verkar ju inte ha nåt slut.
Vad mysigt med kalashelg. Själv ska jag på Gårn ikväll. Har ju glömt att berätta att jag å en till i byn startade en ungdomsgård strax innan jul och jag kan ju säga att det blev lite mer barn än jag hade trott (åldrer 7-19!!!)
Så nu vet jag ju vad jag ska göra med mina fredagskvällar framöver. Tomten säger att man ska bara snäll så det är väl bäst att vara det då...Trevlig helg på er. Kramisen