lördag 24 januari 2009

Vart lite nostalgisk

Jag satt och lattjade lite på Youtube och hittade den här låten.
För mig så är det låten,DEN låten som jag och Anders dansade till första kvällen och den var även med på vårat bröllop den 11 Maj-2002.
Blir nostalgisk och tänker på vilket bra beslut jag tog att flytta ner till Uppsala sommaren-99,jag grät så när planet lämnade Frösö flygplats ,jag hade ju ingen aning om alla underbara människor jag skulle få lära känna,att mannen i mitt liv fanns HÄR !!!
Ha,det känns verkligen bra!!!
NI får dela denna låten med mig ikväll,det var då som det sa KLICK:O)

Kram



">

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jo det är en fin låt...och jag minns det som igår *FNISS* Inga detaljer ska däremot printas ner men jag har ett litet svagt minne av nån soffa...;)
Bröllopet var jättefint men hallå...2002 kan väl inte vara så länge sen!!!
Kram på er

Anonym sa...

Hejsan svejsan.
Gratta Ellen så mycket från mig.
Vi måste välan försöka träffas så att hom får sin present...
Hoppas hon har en härlig födelsedag.
Kram Jenny