fredag 2 januari 2009

Roligt med bloggandet.....


Ja,det är faktiskt riktigt roligt att blogga....

Jag har ju inte så stor koll på vilka som läser,förutom dom FÅ som skriver kommentarer och min familj,men det har ändå blivit mitt sätt att skriva ner tankar,känslor och annat,fast iblnad så känns det ju kmonstigt när jag inte vet vilka som läser.........Men det skiter jag i:O)

Just nu så har jag Ellen iknäet och kan bara berätta att det inte är så lätt att skriva med en elektrisk ål som hela tiden frågar en massa saker som hon ska ha svar på NU och sedan så kommer en följdfråga och sen en fråga på följdfrågan osså där håller vi på:O)

Idag så har jag haft "finfrämmande"och det var så roligt.
Fick mysa med Matilda medans Maria snodde ihop världens goaste soppa iköket som vi sedan goffade ioss och hann med att avverka pratet och sedan så hanns ju Thuns med och där inhandlades det grejer och sedan hem för fika,så det vart en kanondag.....

Viking är här och leker och har käkat middag och nu så ser dom nog på Tv och ellen ska nog snart vaggs ner av John Blund,för imorgon så ska det åkas skridskor.....


Kramelikram på er allihopa och det nya året kan börjas med att våga kommentera:O)

Inga kommentarer: